Estes novos produtos audiovisuais forman parte da campaña «Lugo Cambia», que a Deputación está a levar a cabo dende hai dous anos. O paquete de novidades inclúen o spot «Lugo Inédito», en sete idiomas, un documental e cinco microvídeos sobre os xeodestinos da provincia. Segundo o deputado de Turismo, Eduardo Vidal, estas pezas buscan captar a atención de máis viaxeiros nacionais e internacionais. O spot inclúe 13 atractivos únicos: a Praia das Catedrais; a Serra do Courel; o románico Ribeira Sacra; Lugo; San Pedro de Fiz de Hospital no Incio; San Martiño de Mondoñedo; as pallozas dos Ancares; o castro de Fazouro; Santa Eulalia de Bóveda; o Souto da Retorta; o viño da Ribeira Sacra; e a fortaleza de Pambre. •
Últimas noticias sobre ECONOMÍA
O Concello de Sober converteuse esta semana no epicentro do lanzamento do «O Encontro de Sober»,
Este luns, 1 de abril, abre o prazo para presentar solicitudes ao programa ReAcciona da Xunta
Remarca a súa colaboración institucional para que manteña a súa sede en Monforte, e propón a
A Agrupación Empresarial da Ribeira Sacra organizou unha xornada para presentar propostas para a elaboración do
Desde a Xunta de Galicia, os populares galegos apoian o investimento, mentres nacionalistas e socialistas móstranse